Contact opnemen
Contactgegevens
E-Mobility Service B.V.
Siliciumweg 59
3812SW Amesfoort
The Netherlands
Bezoek mogelijk, maar alleen op afspraak!
Meer contactgegevens zichtbaar na inloggen
Plus de détails de contact visibles après connexion
Garantie, Claim of Retour indienen? | Garantie, réclamation ou retour?
Correspondentie - Correspondance
Alle telefonische als zowel schriftelijk zal via ons in het Nederlands of Engels verlopen. Telefonisch is deze taalkeuze helaas leidend, maar schriftelijk mag u in uw moedertaal schrijven.
Wij zullen ons best doen om dit zo goed mogelijk te beantwoorden, maar kan leiden tot extra bevestiging.
Alvast bedankt voor uw begrip in deze!
Toute la correspondance téléphonique et écrite se fait en néerlandais ou en anglais. Au téléphone, ce choix linguistique est malheureusement prédominant, mais à l'écrit, vous pouvez écrire dans votre langue maternelle.
Nous ferons de notre mieux pour répondre à cette question, mais elle pourrait nécessiter une confirmation supplémentaire.
Merci d'avance pour votre compréhension !
Belangrijk: Brose Dealer Account
Heeft u nog geen dealer account bij Brose, dan is het raadzaam deze te regelen. U kunt dit eenvoudig regelen via deze URL: https://service.brose-ebike.com/s/register
Wij zullen hier ook naar vragen als u een garantie of goodwill/coulance wilt aanvragen. Meer hierover kunt u vinden na inloggen op onze reclamatie aanvraag pagina.