Dealers
Brose Service: Ondersteuning voor diagnose en onderhoud
Service. Gecertificeerde dealers gebruiken de nieuwe Brose Service Tool voor onderhoud en nauwkeurige diagnose van e-bikes met Brose componenten. Van eenvoudige software update tot complexe technische oplossing: Nu is het snel en efficiënt om problemen direct in de werkplaats via de intuïtieve Service Tool-interface.
Volledige dealerondersteuning. De Service Tool biedt dealers begeleide probleemoplossing voor component diagnose van aandrijving, display en batterij in het Brose Drive System. Handleidingen en een kennis database tonen ook reparatiepaden. Dit maakt het mogelijk om de meeste storingen snel op te lossen.
Als de fout echter niet kan worden opgelost, zal de dealer een online ticket sturen naar het Brose serviceteam. Via cloud-toegang tot de e-bike software, helpen specialisten direct met de diagnose. Met behulp van de Brose Service Tool kunnen voorinstellingen en precisieafstellingen kunnen ook na een software-update worden gereproduceerd. En zo gaat de eindklant weer op tour weer met de gebruikelijke Brose rijervaring.
Verandering van karakter - elk moment. Meer vermogen voor het weekendtripje naar de bergen in plaats van een optimale actieradius voor het dagelijkse woon-werkverkeer? De Brose Service Tool maakt het mogelijk voor de gecertificeerde dealers om de aandrijving af te stemmen op de individuele wensen van de klant, zoals prestaties en efficiëntie.
E-Mobility Servicepunten
Broers Fietsreparateurs Soest
Zuidsingel 59, Amersfoort
Broers Fietsreparateurs Amersfoort
Van Weedestraat 54, Soest
Last van een error?
Foutje kan gebeuren, maar vervelend als hij terug blijft komen. Kijk hier voor een overzicht naar wat het mogelijk kan zijn en hoe te verhelpen.
Veelvoorkomende errors