Skip to content
Hulp nodig? Vind een door ons erkende dealer in uw buurt
  • Home
  • Merken
  • Contact / Reclamatie formulier
  • Jobs
  • Productinformatie
  • Motoren
  • Batterijen
  • Displays
  • Brose App
  • Producten
  • Batterijen
  • Displays
  • Drive-Units
  • Montage/Kit
  • Kabels
  • Connectors
  • Laders
  • Kleine onderdelen
  • Hulp
  • Vind een dealer
  • Veelvoorkomende errors
  • Veelvoorkomende errors - Dealer versie
  • Handleidingen
  • Contact
  • Contact
  • Voor dealers
  • Inloggen
  • Registreren
  • Veel voorkomende errors
  • Handleidingen
  • Aanmelden training
  • Alle trainingen
  • Garantie - Reclamatie formulier
E-Mobility Service E-Mobility Service
Login / Signup
My account
0
Cart

Your cart is empty

Shop our products
  • Home
  • Productinformatie
    • Motoren
    • Batterijen
    • Displays
    • Brose App
  • Producten
    • Batterijen
    • Displays
    • Drive-Units
    • Montage/Kit
    • Kabels
    • Connectors
    • Laders
    • Kleine onderdelen
  • Hulp
    • Vind een dealer
    • Veelvoorkomende errors
    • Veelvoorkomende errors - Dealer versie
    • Handleidingen
    • Contact
    • Contact
  • Merken
  • Voor dealers
    • Inloggen
    • Registreren
    • Veel voorkomende errors
    • Handleidingen
    • Aanmelden training
    • Alle trainingen
    • Garantie - Reclamatie formulier
  • Contact / Reclamatie formulier
  • Jobs
Access Denied
IMPORTANT! If you’re a store owner, please make sure you have Customer accounts enabled in your Store Admin, as you have customer based locks set up with EasyLockdown app. Enable Customer Accounts

Verzenden + retouren

Verzending + kosten:

Wij doen er alles aan om u order zo spoedig mogelijk te versturen, dit zal hoofdzakelijk verlopen via PostNL.

De kosten voor het verzenden van uw bestelling proberen wij natuurlijk altijd zo laag mogelijk te houden. Daardoor hebben wij alle verzendingen gestandaardiseerd naar 1 bedrag per land.

De exacte verzendkosten van uw bestelling vindt u terug in uw winkelwagen. De belangrijkste richtlijnen daarbij zijn:

- per pakketpost binnen Nederland: € 7,30
- per pakketpost België of Luxemburg: € 10,20
- voor overige landen gelden verschillende verzendkosten

Uitzondering:

Bij aanschaf van een nieuwe drive-unit, zijn de verzendkosten gratis incl. de verzendkosten van de oude motor naar ons.

 

Retour:

Wij geven garantie op alle producten en garanderen vervanging bij materiaal- resp. fabricagefouten, indien voor zover deze garantie ook door de fabrikant en/ of importeur van de betreffende producten wordt verstrekt. 

In geval van een dergelijk gebrek, kunt u de producten aan ons retourneren. 

*Retouren altijd aanmelden bij ons voor een RMA-registratie. U ontvangt dan een RMA-formulier per mail. Zonder dit formulier kan uw retourzending vertraging oplopen in het verwerkingsproces.


Wij accepteren uitsluitend retours van ongebruikte producten, in de originele verpakking met omdoos en Franco aan ons geretourneerd. Retournering dient plaats te vinden binnen 14 werkdagen na aflevering van de producten bij de klant. 

Invalid password
Enter

Veilige betaling

iDEAL, creditcard & bancontact

Snelle levering

3-5 werkdagen

Leverancier aan veel merken

Bekijk onze merken pagina

Gecertificeerde dealers

Vind een dealer via onze website

E-Mobility Service is voor de Benelux de zakelijk service partner voor de E-bike componenten van Brose Antriebstechnik GmbH und Co. Kommanditgesellschaft.

  • Home
  • Producten
  • Alle trainingen
  • Kennisbank
  • Handleidingen
  • Persoonsgegevens opvragen
  • Contact
  • Motoren
  • Batterijen
  • Displays
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retours
  • General terms and conditions
  • Privacyverklaring
  • Privacy policy
  • Cookie statement
  • Disclaimer

© 2025 E-Mobility Service
Powered by Shopify

© 2025 E-Mobility Service
Powered by Shopify

  • Opens in a new window.